Dansk Online Index er branchens officielle danske trafikmåling og er efterfølger til Gemius/FDIM-toplisterne.
Knap 200 danske mediesites er tilsluttet trafikmålingen og mandag 15. august åbnes der for adgang til data for de tilknyttede udgivere og bureauer, ligesom der åbnes for offentlig adgang til toplisterne.
Danske Medier Research, Kreativitet & Kommunikation og TNS Gallup inviterer hermed alle interesserede til præsentation af Dansk Online Index, DOI, onsdag 31. august kl. 9-11 hos TNS Gallup.
I løbet af formiddagen vil det være muligt at høre mere om tilblivelsen af Dansk Online Index, ligesom der vil være en kort præsentation af værktøjerne og metoden, samt den videre udvikling af analysen.
Lanceringen finder sted hos TNS Gallup, Masnedøgade 19-21, 2100 Kbh. Ø
Onsdag 31. august 2016
Kl. 8.30 Kaffe og croissant
Kl. 9.00 Velkomst ved Direktør Marianne Bugge Zederkof, Danske Medier Research og Direktør Tine
Aurvig-Huggenberger, Kreativitet & Kommunikation
Kl. 9.15 Præsentation af den nye måling – metode og værktøj v. direktør Morten Kromann-Larsen og
underdirektør Poul Melbye, TNS Gallup
Kl. 9.45 Præsentation af data, muligheder og kommende tiltag v. Analysechef Thomas Gynild, DMR
Kl. 10.15 Spørgsmål fra salen til Danske Medier Research, Kreativitet & Kommunikation eller TNS
Gallup
Kl. 10.45 Farvel og tak og god fornøjelse med tallene ude i virkeligheden
Tilmelding nødvendig via Danske Mediers website