Priser

Prisguide for optagelse i Dansk Online Index 2017

 

Optagelse i Dansk Online Index 2017
Premium “Pakke 1” “Pakke 2” “Pakke 3”
Betingelser Ingen For udgivere med under 100.000 besøg pr. uge For udgivere med mellem 100.000 – 500.000 besøg pr. uge Introduktionstilbud for alle udgivere uanset trafikniveau
Optagelse på toplisten Ja Ja Ja Ja
Præsentation i Instar Ja Ja Ja Ja
Adgang til Instar Ja Nej Nej Ja
Grundgebyr 7.750 0 0 7.750
Administration tillæg pr. site 2.000 0 0 2.000
Analysetillæg (gns. besøg/uge*0,073)
minimum 6.000,-
100% 0 0 50%
Administration og vedligehold (8,5%/analysetillæg) 100% 0 0 50%
Flat fee 0 6.000 12.000 første år, herefter 50% på trafiktillæg 0
Rabat ved medlemskab af Danske Medier 6.000 0 0 6.000
Krav om medlemskab af Danske Medier Nej Nej Nej Nej
Basispris sum (ex trafik) 10260
(inkl. Medlemsrabat)
6000 12000 første år, (herefter 12.000 minimum) 7.005 første år
(inkl. Medlemsrabat)
Mulighed for tilkøb af basisprofil – “Rapport” Ja Ja Ja Ja

 

PDF-VERSION: Optagelse i Dansk Online Index 2017

Tilkøbsydelser

Aftalen mellem DMR og TNS Gallup giver mulighed for en række tilkøbsaftaler, tilkøbsmuligheder der kun er tilgængelige for udgivere og udgivelser som allerede er tilmeldt basismålingen.

 

Sitecentric værktøjet CPCD

Ønsker man at gøre brug af TNS Gallups værktøj til analyse af trafik, scripting etc., er dette en tilkøbsmulighed. Den årlige pris for adgang til trafikværktøj er fastsat ud fra antal udgivelser man ønsker adgang for, efter følgende model:

 

antal udgivelser Pris kr. Pris pr. stk
1 7.500 7.500
2 14.000 7.000
3 18.000 6.000
4 24.000 6.000
5 25.000 5.000
6 30.000 5.000
7 35.000 5.000
8 40.000 5.000
9+ (flat fee) 45.000

 

CPCD tilkøbes direkte hos TNS Gallup, kontakt Media Service hos TNS Gallup:

Telefon: 39 15 44 00 (Hverdage mellem 8:00 – 16:00)

E-mail: mediaservice@tns-gallup.dk

 

 

 

Real-time Traffic værktøjet

 

Det er desuden muligt at tilkøbe adgang til Real-time værktøjet. Dette værktøj er en udvidelse af toplisterne som giver  mulighed for at følge alle udgivelsers trafik for de mest grundlæggende nøgletal også  på time- og dags-niveau.

 

Adgang tilkøbes på udgiverniveau således at adgang til systemet kan bestilles for alle de medarbejdere man måtte ønske. Pris pr. udgiver jf. nedenstående prisliste:

 

 

Brugere pr. måned ”total for udgiver” Pris årligt 2016
0-100.000 3.000,-
100.000 – 1.000.000 6.000,-
1.000.000+ 12.000,-

 

Adgang til Real-time værktøjet bestilles hos Danske Medier Research, som også oplyser om forventet pristrin.

Kontakt:

Thomas Gynild, Danske Medier Research, på tlf: +45 20533970

tg@dmresearch.dk

 

Webtv /streaming

Webtv/streaming er en tilkøbsydelser der forudsætter mindst fem tilmeldte udgivere. Prisen er 110.000 pr. udgiver. pr. år

 

Kampagnemåling

Måling af annoncekampagner er en tilkøbsydelse, der aftales individuelt mellem TNS Gallup og Udgiver. Prisen afhænger af antallet af gennemførte kampagner om året og svinger mellem 2.500 pr. kampagne (ved mindst 50 kampagner om året) til 4.500 pr. kampagne ved mindre end 20 kampagner om året.

Yderligere information om ydelsen kan fås hos Thomas Gynild, Danske Medier Research, på tlf: +45 20533970

 

Tilslutningsaftaler

For deltagelse i målingen er det nødvendigt at der etableres en aftale mellem Udgiveren og Danske Medier Research. Tilslutningsaftalen kan rekvireres hos Danske Medier Research ved at kontakte Thomas Gynild på tg@dmresearch.dk